Intet mer, intet mindre.

Monday, October 08, 2007

Blonde goes brunette

Til opplysning kan jeg bare informere dere at jeg ikke lenger er blondine. Ja, det stemmer. Denne jenta har "brunt" hår! Hvis rett skal være rett er det egentlig blondt fremdeles, men en mørk blond, men for meg som er vant med det lyse... jo, for meg er det brunt.

Uansett- det er faktisk skikkelig fint. Det bor nok en brunette, og ikke en blondine, i meg. Så den kinderegg-teorien din Nina fungerer nok ikke på meg! (kinderegg-teori: brun utenpå, men alltid blond innvendig) :)

Det var det på en mandagsmorgen.

1 comment:

Anonymous said...

gralla me ny hårfarge! får eg se noen bilder? eg har òg ny sveis...sa te frisøren: gjør ka du vil, eg vil bare ha en frisyre! vel, de skulle eg ikkje ha sagt, for nå e de kort, stygt og uformelig :( uffameg... Vel, heldigvis gror håret ut igjen c",)