Intet mer, intet mindre.

Sunday, July 06, 2008

Leilighetskjøp!

Vi, Simen og jeg, har kjøpt leilighet! Vi har fått kontrakten og skal underskrive på meglers kontor på torsdag. Og det beste; vi flytter inn om allerede to uker. Gleder oss utrolig mye!!

Så da er det bare naturlig at min siste ferieuke går med på å studere ikeakatalogen; og jeg storkoser meg!! Både Simen og jeg er helt oppslukt i ikeaverden som "Lack", "Expedit" og "Grundtal"- trenger jeg å si at vi ikke er så spennende å være sammen med for tiden? hehe... Jeg visste ikke det kunne være så gøy å plukke ut badeknagger og kjøkkenbord. Jeg kan også opplyse om at vi kjøper sovesofa; vi er glad i å få besøk nemlig!

Simen reiser til Setermoen i begynnelsen av august. Det blir rart å ikke være i samme by, spesielt nå som vi har kjøpt leilighet sammen. Men dette er noe vi begge er enige om, og det er godt å vite at vi har et felles hjem, ja et HJEM som bare er vårt.

1 comment:

Anonymous said...

Legg ut noen bilder etterhvert da! Hadde vært morro å se hvordan dere har det:)