Intet mer, intet mindre.

Friday, July 21, 2006

Hvem skal jeg reise ned med?

Martine
En tromsøværing med bein i nesa og virkelig ikke en av de sløveste knivene i skuffen!! Denne dama har alltid en frekk kommentar på lur, men også bak denne tøffe fasaden har du en go’jente over alle go’jenter!! Jeg er også så heldig å få bo med Martine i Bergen- noe som er litt betryggende siden vi skal bo sammen i Kairo- så jeg vet at det vil fungere bra! Jeg passer på at hun tar vitaminene sine og får i seg nok drikke ved å ha en flaske på lur, og hun passer på at jeg husker å skru av plata på komfyren samt huske meg selv rett og slett! Uunværelig jente!

Nina
Dette er jenta si det! Nina ser ut som helgenen selv med sitt bedårende utseende og uttrykk, men bare pass dere!! Denne jenta har vært ute en vinternatt før!!(bokstavelig talt) Og jeg er redd for at en del av de nettene har til dels vært på grunn av at oss to sammen blir en stor fest rett og slett. Nina har beina planta der de skal- i Lillehammer, men heldigvis også litt i Bergen og i Kairo nå sammen med meg. Med andre ord en jente jeg ikke kan klare meg uten! Hun er min høyre hjernedel, og jeg hennes venstre- sammen er vi dynamitt!!

Tone
En søtere jente skal du lete lenge etter! Og en sprekere for den saks skyld! Det går ikke ann å ikke like Tone, enda en trømsøværing. Tone smiler alltid- selv i eksamensperioden- noe jeg finner helt utrolig. Men vi får se… jeg skal også nå bo med henne i Kairo- så kanskje det lurer seg noe under fasaden, selv om jeg ikke tror det. Hehe… Gleder meg til å bli bedre kjent med henne!! En skikkelig go’jente!

Maria
Man skulle tro at lille søte Maria, som er så høflig og sprudlende, ikke ble sint. Men der tok du feil! Denne jenta har temperament! Og det er så tøft!! For hun sier ifra hvis det er noe hun synes er feil. Men sånn til vanlig er Maria utrolig søt, og rettferdig ikke minst! Hun kommer fra Røa forresten, nesten ”naboer”! Hun er faktisk den eneste av oss som skal studere arabisk i Kairo, noe jeg er mektig imponert over at hun skal! Denne jenta skal steder, og har store ambisjoner. Jeg er så stolt av henne!!

Stina
Stina er en typisk vossing. Hun er tøff men samtidig veldig sjarmerende. Nina og Maria er heldige som skal bo med Stina når det gjelder matveien, fordi Stina har nemlig en liten kokk i magen- hun lager UTROLIG deilig mat!! Vi kommer nok alle til å snike oss inn på hennes kjøkken for en smakebit i løpet av halvåret! Stina er veldig flink til å få folk til å trives, og jeg håper det blir mange bra stunder i casa-el-stina! Finnes ingen bedre party-vert enn Stina!!

Jostein
Jostein, du Jostein- du er en trivelig fyr du! Jostein er fra Haugesund. Nina og jeg hadde gleden av å være på kollokvie med han i arabisk forrige semester, noe som betydde at vi hang sammen hver dag- mange timer om dagen! Men så utrolig mye gøy vi hadde det! Jostein er skikkelig god på å ta bilder, noe vi alle gleder oss over! Han har alltid en spøk på lager- spøker vi ikke alltid forstår med en gang- men han er jo så søt så det spiller ingen rolle! Er godt å ha han med til Kairo!!



Christian
Hva skal jeg si om Christian- hva skal jeg IKKE si om Christian… Christian er fra Arendal- noe vi får høre ofte… ”i sommer vææærmen…”!! Dette er broren jeg aldri fikk- helt klart! En stor støtte og en pratebøtte uten like! Christian er utrolig god på detaljer- og hovedstader! Han vet alt om alle, og husker alt fra festen dagen før… Flott fyr! Han er skikkelig god på å komme i prat med folk, en sosial type med andre ord! Hurra for Christian!

Magnus
Vet ikke helt om Magnus skal være med, siden han egentlig skal til Beirut- men vi vet alle hvordan det er der nå… Håper han får byttet over og blitt med oss i stedet hvis det ikke roer seg i Libanon! Magnus er en utrolig bra fyr, men hjertet på riktig sted og beina planta på jorda! Han er eneste som reiser som har kjæreste forresten. Magnus kommer fra Stord- Noregs snart nye hovudstad! Det blir snart revolusjon folkens! Har bare go’ord å si om denne gutten, og vet at det kommer til å bli kanon om han får bli med til Kairo! Da kan vi dra å seile!

1 comment:

Martine said...

Halla! Endelig er bloggene på vei til å bli pene og bebildede. Skal passe meg litt for hva jeg skriver da mamma kommer til å lese det meste. Feiende flott festival i helga, supert å bo i en musikkelskende familie. Me sjåast elskade :)