Intet mer, intet mindre.

Friday, September 22, 2006

HVILKEN DAG ER DET I DAG??:)

HURRA!! jeg har bursdag! Hele 23 år gammel blir jeg klokken halv syv i kveld... Hadde en feiring hos de andre norske i går... Vi var hele 6 bursdagsbarn!! Nina og Aaron hadde 1 sept, jeg 22 sept, Torgeir 26 september, Michael 28 september og Christine tror det var 17sept! Fikk masse kake, blomster, papyrus og lampe! Ja, det er faktisk den lampa som er bak meg på bildet! Veldig fin ramadanlampe!! Klokken tolv i natt fikk jeg bursdagssangen først på engelsk- og alle på festen stemte i... hvem alle var har jeg ingen aning om, men de sang nå med:) Etterpå ble det den norske med dans og det hele, før Hege rundet det hele av med å sette på "girl in Oslo" på anlegget!! MEGET BRA AFTEN!!! Og som om det ikke kunne bli bedre skulle jeg få feire bursdagen min TO ganger... vi stilte nemlig klokka tilbake i natt...

Nå er jeg litt sliten, men etter forholdene har jeg det veldig bra! I kveld skal vi ut å spise på la Bodega... gleder meg!!

Tusen hjertelig takk for telefonsamtaler, meldinger og oppslag på bloggene om bursdagen min.. Dere er de besteste!!!! Savner dere hjemme i dag- skulle gjerne tatt en øl på Finnigans med Bjarte og Trygve, Elisabeth og Inge, Livingston med Simen, fotballpubben[:)] med caroline og fredrik, Kvarteret eller HVOR SOM HELST med alle i min kjære klasse i Bergen(jeg har ikke glemt dere nei!!!), Prammen med Borge, Truls, Øystein, Jonas, Anne-Celine, Morten T, Olav, stian, lode, nyggen, thomas, tormod... glemte jeg noen nå?? Og News med Marie, Mono med Anna og Harald, et glass vin hjemme på verandaen med mamma, pappa, Anne-Johanne og Hans og tante Agnes, et glass sjokolademelk med Hanna og lille-Agnes!!! Mine to favorittkusiner!! Og alle andre kjente og kjære... i dag tenker jeg ekstra mye på dere alle!!

Hurra for meg som fyller mitt år:)

7 comments:

Anonymous said...

Hurra, hurra!

Veldig fin lampe! En lignende kunne også blitt fin hjemme istua til Harald og meg..

Nå skal jeg forte meg å gå fra kontoret før det er noe mer jeg plutselig må gjøre før helga!

Du er stas! Lille bruning, kan du ikke ta med litt farge til meg også?

Om tre mnd og 8 dager gifter jeg meg!

Klem, klem fra den svære søstera di!

Nina said...

Gratulerer så mye med dagen vingleborga mi!!! Kjempeglad i deg, selv om du blir gammel og grå;) Ser frem til Aswan og Luxor..loney planet ekspertene:) Håper du får en kjempefin bursdag..gleder meg til middag i kveld:) Stor klem

Ingie said...

Gammel- men BRUN og deilig;) hehe...

Anonymous said...

Grattis med dagen Lilleborg!!! :D

Nå er det ikke mange dagene før jeg kommer og gjør Egypt utrygg! ;P

Som forsinka bursdagspresang skal jeg ta med masse gull og diamanter fra Treasury/Petra!

hurra hurra hurra!

diger klem ;)

Matt said...

that was a lot of fun! happy birthday!

Martine said...

Grattis tattis!
Vi ska fylle huset me Ramadan greier å faste oss gjennom de neste 4 uken, eller kanskje ikke helt.

Bolla er gææææren :) :) :)

Anonymous said...

Hei Ingeborg!

Gratulerer med dagen litt på etterskudd! Ufattelig flott hatt! Og som vi alle vet er det hatten det kommer an på når man feirer bursdag. Bra hatt=bra bursdag:)

Håper alt står bra til,

Klem, Sunniva.