Intet mer, intet mindre.

Sunday, March 25, 2007

Vår, trallala vår!!

Det er FANTASTISK her i Bergen nå!!! Sol, varme og bare blide mennesker!! Det ville være en umulig oppgave å skrive alt det som har skjedd de siste dagene; alt er en mølje av gode, deilige opplevelser!!! Men noen stikkord kan jeg gi dere:

Klassemiddag
Sjømatsalat i SOLA på bryggen
Årets første utepils i SOLA
Sitte på benk i parken i timesvis og bare late seg
SOL
Gå i t-skjorte opp fløyen (for så å kaste snøball der oppe)
Nevnte jeg sol???
Gå i miniskjørt og genser
Solbriller
Sitte i en armkrok og se på alle folka som går forbi
Drikke god deilig kaffe ute
Spise is

Ja, våren er for fullt kommet til Bergen!!!

5 comments:

Ingie said...

Martiniusen min!! Du er vell søt:)Du må få magnus til å sende meg nr til henriette, så skal vi få ordnings på sakene!! :)

Stooor klems fra vingle

Martine said...

Åh, det er ikke sikkert Henriette kommer. Så siste utvei er Stina`s mamma, ellers får vi bake boller til muntligen i Juni! Regner med du fortsatt har plass til meg for en dag eller to i Juni! Ble solbrent på ryggen i går på Marriott. Mitt andre hjem. Late dager. Det skal være revolusjon i dag kl 16.35 på Tahrir i føle folket. Hurra :)

Ingie said...

Kammmmmerat Vik- det skal bli væpna revolusjon:)

Anonymous said...

Gratulerer så masse med eksamen!! det hadde du ikke trodd selv, at det skulle gå så bra, men som du husker, så trodde jeg på deg!!
Ingerid

Ingie said...

Vet mamma:) Utrolig deilig! Skal en tur opp på fløyen i dag- bra bra liksom!! Gleder meg til du kommer på besøk!!