Intet mer, intet mindre.

Sunday, April 01, 2007

Om det å være uten mobil...

Ja, da er jeg mutters aleine. Det er sånn det føles å være uten mobil! Men, siden jeg faktisk nå føler meg viggo venneløs er det kanskje bra å ikke ha mobilen? At jeg rett og slett er for avhengig av den!?

Men faktum er at jeg er avhengig av mobilen min. Hvor mye er klokka for eksempel? Satt ute i sola i stad og leste- og hadde ikke snøring på tid eller dag eller noe- tar det for gitt at jeg bare kan sjekke mobilen, så trenger ikke tenke selv. Hmm... Og på en søndag er det ikke mange som sitter forran pc'n, så dårlig med kontakt fra den fronten. Ja, for uten mobil kunne en tenke seg at det var bare å bruke msn eller facebook??!! Men niks- ingen hjelp å få der. Prøvde å få Jostein (som er en trofast msn-bruker tross at det er søndag) til å ringe Simen og slik få tak i mobilen min. (Glemte den hos han i går) Men... tenke seg til: det er jo 1. april i dag, og Jostein trodde alt bare var en spøk! Vell, jeg kan skjønne han etter min utrolig morsomme aprilsnar i fjor!!

Så lærdommen i dag er; ikke lur dine venner med aprilsnar for en vet aldri om en tilfeldigvis trenger litt hjelp på denne dagen til neste år!

Til den kritiske leser som nå mener at jeg kunne jo bare gå bort og hente mobilen min; jo, det er nå litt sannhet i det, men jeg må innrømme at det er litt deilig å ikke ha mobil også. Så velger å være viggo venneløs litt til;)

No comments: