Intet mer, intet mindre.

Wednesday, April 04, 2007

Om det å skrive oppgave...

Når ryggen begynner å verke og øynene begynner å ta form av firkanter begynner tankene lett å svirre rundt om det er verdt å tilbringe påsken forran pc'n og oppgaveskriving.

Jeg begynner å lage grunner for meg selv om "jaa... jeg har jo god til så jeg kan jo heller gå ut og se på verden..." , " Det kan ikke skade å droppe og skrive om dette..." og " alle andre barna er jo ute og leker..."!!

Men så kommer fornuftige Ingeborg frem: "Tenk så deilig å være godt på vei før påsken er over...", "Dette lønner seg i det lange løp..." og " Tiden går fort, så best å bli "ferdig" fortest mulig.."!! Og for ikke å glemme at alle andre er jo reist hjem og det regner faktisk i Bergen nå!!

Så da blir jeg sittende her og forgifte kroppen min med kaffe og smågodt. Ryggen får verke så mye den vil og se på tv kan jeg bare glemme da det bare er skumle påske-skrekkfilmer og de får jeg bare mareritt av! Og nå som Nina ikke er her som en betryggende nabo kan jeg ikke løpe inn til henne for litt trøst!

Men som en liten gulrot skal jeg faktisk reise på fredag til Stavanger for å besøke Gunvor!! HURRA! Og jeg skal, ja jeg SKAL, ha levert til min veileder før det!! Så jeg får gå på kjøkkenet og lage meg en kopp kaffe og sette meg til rette forra pc'n og skrive litt til...

5 comments:

Martine said...

Hei darling! Bare saa du vet det, ka kjiphet angaar, va matforgifta i gaar og kasta opp hele natta. Faar ikke naa fornuftig ut av bacheloren. E paa ei ode oy i Thailand, uten aircon og vifte, malariomraade. Men ellers e alt fint og eg begynne faa farge igjen. Savne deg!

Ingie said...

hei kjære!!! Godt å høre fra deg! Matforgiftning er aldri gøy... Håper du blir fort bedre!!! Skulle vært der og vært sykepleier for deg! Har et minne om en veldig søt mld jeg fikk av deg da vi bodde på Lialy " Bolla! Æ treng føstehjelp" hehe...

Gleder meg enormt til å se deg nå!!! Skal lage århundrets største bakst av boller rett før du kommer! Smask til deg vennen!!

Anonymous said...

Kjære Ingeborg, du er flink, pass godt på deg selv.
Ingerid

Anonymous said...

lenge siden du har skrevet noe nytt på i bloggen din, Inge! har du gått helt over til facebook nå?

Ingie said...

hehe... ja... eller- gått over i eksamensmodus:)

Lover å legge noe nytt ut i neste uke!!! (eksamen på mandag!!)