Intet mer, intet mindre.

Sunday, May 20, 2007

Lenge siden sist!

Heisann folkens!!

Ja, nå er det lenge siden sist jeg skrev! Og MYE har skjedd siden sist: eksamen i historie, levert bacheloroppgaven og 17.mai!! Og alle tre gikk strålende!

I dag, altså søndag, våknet jeg tidlig i ren panikk som tidligere dager. Våkner opp i et brak da jeg ikke er vant med å våkne uten vekkeklokke og min første tanke er at jeg må opp og lese!! Men NEI- jeg er FERDIG med det store sjauet:) HURRA! Så i dag skal jeg trene, og det er ENESTE planen min for dagen. Så deilig! Ellers skal jeg pakke bort ALT som har med historie å gjøre, og legge frem bøkene til neste eksamen som jeg skal ha i begynnelsen av juni.

Ellers kan jeg opplyse om at jeg har begynt å jobbe på lindex igjen. Skal bli her i Bergen i sommer og jobbe. Skal ha en pause i juli for å feire bryllup... ellers blir det så og si bare jobb på meg! Mulig jeg skal ha et avbrekk i august til Egypt (så klart) men jeg gleder meg til denne sommeren! Bergen er jo FANTASTISK når det er sol og somervarmt! Så kan bare inspirere alle til å ta turen!

Jeg skal hjem en ukes tid også tenker jeg! Må hilse på venner og familie:)

så dette er planene mine fremover; jobbe, lese og kose meg:)

Ha en fantastisk søndag!

No comments: