Intet mer, intet mindre.

Monday, May 28, 2007

Lest om i dag....

I aftenposten kan jeg lese at en blir hyggeligere dersom en kan ha musikk på øret mens man jobber... Dette har jeg vært en forkjemper for i lang tid! Det er ingen sjangs at jeg ville overlevd Kairos stress dersom jeg ikke kunne avkoble med musikk. Artikkelen sier videre at påtvungen musikk har motsatt effekt; SÅ KLART! Hvem har ikke vært på jobb og hørt sanger OM OG OM igjen og irritert seg over det lusne utvalget!

En artikkel jeg reagerte på var den om fattige menn som blir bortført, dopet og FRASTJÅLET ORGANER!!! Hva skjer med verden??? Organene skulle bli solgt til rike kunder. Penger kan virkelig kjøpe ALT! Folk burde skamme seg! Tror folk virkelig at de er så forbanna viktige i verden at de doper ned andre for å STJELE deres nyrer! Og det som faktisk er litt sjokkerende er at dette er fullt lovlig i Pakistan. Staten jobber med et lovforbud, men så lenge alt foregår frivillig så er dette lovlig. Det er jo slik at strengt tatt trenger vi ikke begge nyrene, men jeg hadde blitt rimelig pissed dersom jeg hadde våknet opp med en mindre! For kom ikke her og fortell meg at alle slike nyredonasjoner er frivillige. Hvis det var det; Hvorfor dope de ned?? Hvorfor bortføre de??

Oi... nå må jeg slutte og surre- og hit the books! Snakkes senere:)

No comments: