Intet mer, intet mindre.

Monday, January 19, 2009

Morning show

Kan rapportere om tre fall, eller rettere sagt; tryn, i dag. Ene da jeg løp etter bussen kl07:00. I etterpåklokskap kan jeg si at jeg fortjente dette fallet. For det første; vet ikke om dere har fått med dere snøfallet her i Oslo, men det er glatte saker som ikke går sammen med fenomenet å ha dårlig tid. For det andre; hvem løper i støvletter kl 07:00 om morgenen? Og da med litt fektende armer og håret flagrende skjønner dere at dette var litt av et prosjekt (prosjekt; rekke bussen); et prosjekt som ble til stor glede for de som alledere var på holdeplassen og fikk førsteradsbilletter til "Ingeborg går rett i bakken". Det skal sies at jeg rakk bussen!

Så over til fall to og tre. Tenk deg at du går på fortauet og aner ingen fare. Plutselig er du litt nærmere bakken enn planlagt. Ja for uten noe forvarsel falt jeg rett på stumpen. Det var Bambi på isen rett og slett. Ikke noe mer å si om saken enn at jeg helt sikkert ikke var eneste som opplevde dette i dag.

Jeg har lagt meg og det snør fortsatt; vi får se hvor mange fall det blir i morgen. Ja, for jeg har tenkt å gå med støvletter og jeg har nok høyst sannsynlig like dårlig tid.

2 comments:

Nina said...

hahahhahahaha.. det morsomste jeg vet er når andre tryner:) nå fikk jeg meg jammen en god latter!!

Unknown said...

Da vil jeg bvare føye til at under det andre trynet prøvde du også å dra meg med ned....det er vel ikke noen god egenskap?