Intet mer, intet mindre.

Wednesday, November 22, 2006

Praktstudent!

Ja, da er det bevist- jeg ER en praktstudent! Fikk nemlig A på "egyptomania" oppgaven min! Viktig å fokusere på det man klarer heller enn det man...emm..stryker:) Jeg siterer " Good job and very good piece to write about. A" En liten opptur!!

Det gikk opp for meg at jeg bare har en måned igjen å bo her i Kairo på vei hjem fra skolen i dag. Det var en riktig så idyllisk tur hjem; vandret i solnedgangen og så utover Nilen. Smogen legger seg over husene, og båtene glir nedover elven. Det er en bra ting med all forrurensingen- at alt blir en anelse grårosa. Solnedgangene blir helt fantastiske!! Kairo er en vakker by, det er bare litt vanskelig å se det i blant! Må suge inn alle inntrykkene jeg bare kan nå... Og virkelig begynne å trå ut av den boblen vi har levd i de siste månedene og finne tilbake til oppdagelseslysten. Utforske smågatene og alle de små te og shishakafeene som finnes her.

Virkeligheten slår meg brått når jeg faktisk skal til tannlegen i morgen!! oææ... Han, Dr. Karim, skal visst være dyktig- og lurt å benytte seg av sjangsen til gratis tannlegebesøk når en kan! Men jeg må spørre... finnes det noe eklere lyd enn tannlegelyder??? Pirking, borring og surkling... Noen som melder seg frivillig til å sitte i den stolen for meg i morgen??

2 comments:

Anonymous said...

Hei Ingeborg
Kos deg så best du kan de siste ukene i Kairo.
Fint at du fikk så god tilbakemelding fra AUC på oppgaven din.

Hilsen Øivind

Anonymous said...

Hei Ingeborg!
For noen dyktige studenter vi har i Kairo! Er nok ikke bare festing skjønner jeg. Nyt siste måneden og ta fortsatt godt vare på hverandre.
Klem Kari