Intet mer, intet mindre.

Monday, November 06, 2006

Noen bra bilder!!!!





Vi er klare for å møte dronningen...















Magnus og Christian i heisen vår... legg merke til refleksjonene i heisveggen!






På vei hjem fra skolen... noen fantastiske solnedganger!








Tullehønene i Dahab!









Sine og Martine slapper av i kulden i Dahab...








Magnus eller Jostein i Dahab. Et merkelig lys...





Tenk! Tatt med engangskamera ved snorkling! Fantastisk sant??


Nina og jeg snorkler...

Verdens beste bil på vei hjem fra Blue Hole i Dahab!!

Skrullehønene...

Abdullah i ørkenen...

Mr. Fox passer godt på plantene sine i ørkenen...

4 comments:

Anonymous said...

Det ser ut som om du har det bra, gullet!

Skulle gjerne fåt litt farge, kjenenr jeg. Ikke så veldig sjakktrekk å gifte segi hvit kjole og midt i vinteren....jaja.... Får vel sette igang noen mottiltak i form av krem og solarium... Eller rett og slett bare vise mitt sanne jeg.. Nordmann!

Anna

Anonymous said...

Kjære Ingeborg, takk for fantastiske dager i Cairo, alt gikk så fort og nå er det flere dager siden jeg kom hjem. Håper forkjølelsen er over og lykke til med eksamensinnspurten. God reise hjem til Bergen neste uke, Vi snakkes vel på telefon ihvertfall!!
Ingerid

Anonymous said...

hva er det dere brenner? Vanvittig svært?

Anna

Anonymous said...

Hej Ingeborg!

Livet ser behagligt ut i Kairo! Hemskt väder här i Skåne, vill ut och cykla igen!

Hälsa alla!

Många kramar!

André