Intet mer, intet mindre.

Saturday, December 16, 2006

Egypt i et nøtteskall...

Martine og jeg skulle bestille litt nødvendigheter fra Saudi Supermarked i stad. Vi har latekveld forran tv'n, og bare MÅTTE ha popcorn. Men gidder vi å gå hele 50m bort til butikken? Nei, det ville vært for dumt da vi bare kan ringe og bestille det levert på døra! Vi ringte og bestilte:
  • 2 poser popcorn
  • 3 bananer
  • 2 m&m's
  • 1 pepsi

Etter 20 min ringer det på døra og jeg drar meg opp fra stolen for å betale. I posen lå det:

  • 1 pepsi
  • 2 pakker frossen kylling (!!!!!!!!!!!)

EGYPT! Trenger jeg si mer??

3 comments:

Ingie said...

okey... Til Pål: "Guttenavnet kommer fra det norrøne navnet Páll, og er en form av Paulus, som var et romersk familienavn, som betyr "liten" eller "ydmyk"."

På røverspråket blir Pål: Popålol

Det er 4725 menn som har Pål som eneste fornavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Pål som første fornavn, og Skeggs som etternavn.


Det er 7 som har Skeggs som etternavn.

SÅNN!! God nok research pål?? hehe

Anonymous said...

Dette er noe jeg virkelig kan identifisere meg med. "Liten" og "ydmyk" er adjektiv jeg stadig benytter når jeg snakker om meg selv. Popålol er en slager - mitt nye kallenavn kommet for å bli.

Ellers kan jeg bekrefte at det bare er meg som har Pål som første fornavn, og Skeggs som etternavn.

Takker for innsatsen med research, og ser frem til nye spennende gjennombrudd på forskningsfronten i nær fremtid.

Nina said...

d skal sies research-borg, dette kan du..:) hvis jeg noen gang skal begynne å forske på slekta og sånn, så vet jeg hvem jeg skal hyre inn:)