Intet mer, intet mindre.

Saturday, February 10, 2007

1881

What to do?? Hvor lenge skal en bakt potet EGENTLIG ligge i ovnen? Det skal ikke være mulig å feile på en bakt potet! Men, det klarte vi altså- Nina og jeg- for en stund siden. Så, denne gangen skulle vi komme sterkere tilbake. Men... MÅ jo innrømme at det er litt flaut å ikke kunne lage denne retten...så løsningen vår kom fra oven. (og fra alt for mange tv-timer) Jeg tar mobilen og slår nummeret: 1881. På reklamen kan jo damen hjelpe til med oppskriften på vafler- så hvorfor ikke?

Ring ring ring...

Damen: "velkommen til attenåttiEIN, ka kan eg hjelpa deg med?"
Ingeborg: "Jooo, jeg har et lite spørsmål... Hvordan lager man bakt potet?"
Damen: "Berre eit augeblikk så ska eg hjelpa deg"
Ingeborg: "HURRA!" - Nei, jeg sa ikke det- men det hadde vært typisk meg å si det:)

Og jo, damen kunne hjelpe hun- 60-80min i ovnen på 200-250grader.

Potetene ble PERFEKTE!

No comments: