Intet mer, intet mindre.

Tuesday, February 13, 2007

Mitt kjedelige, men fantastiske hverdag:)

Ja, det er som Nina sier... Det skjer ikke stort i Hans Tanksgt for tiden! Men for å være den evige optimisten jeg skulle ønske jeg var- så kan det jo da ikke bli annet enn bedre??

Til den dagen jeg blir evig optimist skal jeg gi meg selv lov til å gå rundt og klage litt i gangen her over hvor lite som skjer:) Jeg skal og glede meg enormt over de små tingene som får hverdagen til å livne litt opp! Så her kommer dagens fem-på-topp ting å glede seg over akkurat nå:
  1. Forelesningene i Våpen, basiller og vann... En utrolig flink foreleser!! Blir inspirert av å høre på han!
  2. Dansefeber i kveld!!
  3. To "mentos" jeg har igjen...
  4. Der ble det én "mentos" igjen...
  5. Den store, deilige kaffekoppen som venter meg om cirkus 2min!

Ja, det var kanskje ikke stort?? Men godt nok for meg på en vanlig tirsdag:) Kanskje jeg klarer å skvise inn et kafébesøk også?

1 comment:

Anonymous said...

Flott Ingeborg, det er slik det skal være! Finn ihvertfall en bra ting hver dag, så blir alt litt lysere. Nå går det mot lysere tider også!Her er det snø, snø og snø og de siste dagene har vært sol og nydelige.
Vi ses!!!!!
Ingerid