Intet mer, intet mindre.

Saturday, February 10, 2007

Valentinesday året rundt!!


Jeg er så heldig å ha utrolig søte venner!! På veggen min forran meg her har jeg to utrolig søte Valentine kort. Ett fra Martine fra i fjor og ett som jeg fikk i går av NinaBallerina! Og ikke nok med det... Bare se på bildet... En hel POSE av disse deilige sjokoladehjertene!! En MÅ bare smelte av det! Så nina; i år er du min Valentine:) Og nei, det er ikke bare på grunn av sjokoladene... hehe...


Jeg avslutter som Martine avsluttet sitt kort i fjor:


" Lykken er uansett å ha skikkelig gode venner som drikker te og går iskalde gloseturer en tirsdag ettermiddag, resten kommer når det kommer. Se lyst på livet, hopp i havet og ha en fin tirsdag, tilfeldigvis 14 februar."

1 comment:

Nina said...

Ja, hva kan jeg si.. av og til slår jeg til med usedvanlig gode ideer:) Du får tenke litt over hvorfor du fikk de.. kanskje du fortjener de!? Fin blogg forresten, en fryd for øyet;)