Intet mer, intet mindre.

Thursday, February 08, 2007

Februarlivet...

Neida... har ikke druknet her i Bergen... I dag STRÅLER sola forresten!! Det er bare at det skjer usedvanlig lite i livet mitt for tiden! Eller... det er jo mye som kunne ha skjedd, men er litt for nerd til å la livet mitt bli alt for utragerende dette semesteret:) Det nærmeste jeg kommer et sosialt liv er O.C. med Nina hver dag klokken 16:00 og tilfeldige kafe besøk. Jo, i dag skal jeg kanskje ut og treffe Bjarte, min ex-phil saviour, så litt liv har jeg:)

Eller er jeg som sagt en nerd. Mye lesing for tiden, men er faktisk UTROLIG deilig å ligge litt forran i pensum:) Driver å forsker på litteratur i bacheloroppgaven min også. For de som ikke vet skriver jeg om kvinnelig omskjæring i Egypt og Sudan; mer spesifikt HVORFOR det skjer. Jeg får ofte grøsninger når jeg leser historier om hva som faktisk skjer... Praksisen er helt GRUSOM! Har ikke lest nok enda til at jeg skal komme og synse og diskutere temaet her på bloggen, men det kommer nok!! Blir meget provosert av å forske på dette temaet!

Ja, så dette ble atter et litt tørt innlegg fra meg... Men skal nok klare å glimte til snart:)

Inntil videre får dere alle ha en flott februar!! Happy Valentinesday osv osv... Og jo... Grattis med dagen til pappa den 17!! Og grattis til Anna som vant filipine. (fortsatt litt bitter på det:) )

Husk morsdag på søndag folkens!

Masalama- Adios- Au revoir...

3 comments:

Anonymous said...

Hei Ingeborg.
jeg følger med på sidene dine. Det er en fin måte å følge deg på. Du er flink til å skrive informativt og interessant.

Lykke til med studier i et grusomt tema. Men viktig med fokus og publisitet omkring vold mot kvinner.

Hilsen Øivind

Nina said...

flott bloggen din er blitt!! det gjemmer seg nok en kreativ liten sjel inni deg:) Snakkes gjennom veggen nabo!

Anonymous said...

det gjør vi:) eller under stolene på kjøkkenet...