Intet mer, intet mindre.

Monday, February 26, 2007

Moderne versjon av "søndagsmiddag".

Nina og jeg har nå to uker på rad laget oss en skikkelig søndagsmiddag- bare at det er på mandager! GENIALT! For det finnes jo ingen verre dag enn mandag- så hvorfor ikke spice den opp litt med skikkelig deilig mat??!! Ja, mat er løsningen på det meste;)

Ellers så kan jeg (og Nina) nå skilte med å ha deltatt på "uken 06". Det står så på hettegenserne vi nå tusler rundt i! I gruppen "rebalder"... Vet ikke helt hva vi gjorde, men det gjør sikkert ingen av de som faktisk deltok heller... Det er NHH vi snakker om;) De gikk jo med dundrende underskudd- sånn går det når de skal utelukke alle andre! MOHAHA... Neida, digge gensere er det- så takker og bukker for at du er litt vimsete Morten, og legger opp et lite "lager" av disse genserne på loftet vårt:) hehe

Er det noe annet som har skjedd i det siste? Nei, det tror jeg ikke... Hva kan jeg si? Prøve å hale ut tiden litt da jeg MÅ helt ned til bystasjonen i kveld for å rekke apoteket! Bor en sentralt føles avstander enda lengre!! Nei- får dra på meg støvler og sydvest og tusle ned... tror jeg skal klare å lure Nina til å bli med:)

2 comments:

Nina said...

ja du klarte faktisk å lure meg med ut i regnet. må skrive det her, så jeg har noe å slå i bordet med når det er din tur, hehe:) God middag forresten!!

Anonymous said...

Hallo!
Bra at du fikk lurt med deg Nina. tror faktisk ho er inne i en bedre periode nå,,vasking, rydding og lesing..og en tur ut i frisk luft,, Høres ut som en fin ungdom. Koselig å høre at dere har det så bra sammen og at dere er flinke til å lage mat sammen. Husk maten smaker mye bedre når det er fler til å spise. Kos dere videre i Bergen. Ta vare på hverandre.
Klem Kari