Intet mer, intet mindre.

Saturday, October 28, 2006

Akutt hjemlengsel

Oi... var inne på Den Norske Ambassade sine hjemmesider i Egypt. Vet dere hva- jeg klikket meg inn på webkamera over Bergen. Det stakk i magen altså! Jeg vil til Bergen!!! Det er sant som Lasse (ambassadøren) sier; jeg er og blir en skapbergenser!! FP sa du Nina?? Tror jeg skal gå å spise litt nonstop som mamma og pappa hadde med... men hva er vitsen? Jeg smaker de ikke- pga at jeg er herved innlemmet i snørrhelvete!

Ingie- dagen hvor Egypt ikke er like tøft og morro... men gi meg litt nesespray som funker skal jeg nok smile til verden igjen! Nå skal jeg lese litt nyheter på bt.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg syns du budre savne oslo litt også.... i dag er det en sånn fantastisk vinterdag. Kald, fantastiske farger, sol, helt utrolig og med frost på bakken!

Anna