Intet mer, intet mindre.

Wednesday, October 04, 2006

DAHAB!!!

I kveld drar Nina og jeg til Dahab-igjen:) Gleder meg til frisk luft, bading, snorkling og Penguin!! Jo, vi skal lese også...:) Skal levere oppgave om terrorisme på mandag, så data'n blir med og en bunke bøker som må pløyes gjennom!

Steinar er i Dahab også, så det skal bli morro å møte han i en annen setting enn påske og Hidra! I stedet for bråtebrann og hyttevin blir det snorkling og Penguin-Stella. Og så har en liten fugl hvisket meg i øret at han har med en pakke fra mamma og Anna- så dette skal bli bra!! Magnus kommer også snart ned for å hilse på oss tullingene her nede... Magnus kommer til å gi leiligheten et frisk pust, så bra en nordmann han er! Luftforskjellen kommer til å merkes- og vi gleder oss veldig!! Håper bare han husker nickers og helsetrøye:)

Nei- nok fjas... Jeg skal luske opp på rommet og pakke... solkrem, snorkleutstyr, bikini og fishermanpants- trenger jeg mer?? Å jo... bøkene:)

Snakkes folkens!! Ha en fortreffelig "armed forces day" på fredag! Hurra for Mubarak og hans krav om å ha torsdag fri også!! Hipp hipp hurra! (litt politisk ukorrekt- men men...)

3 comments:

Anonymous said...

Hei Ingeborg

God tur til Dahab. Leser jevnlig bloggen din, og følger med. Det virker som dagene er fulle av opplevelser, og mye jobbing.

Hilsen Øivind E.

Anonymous said...

Alt er pakka og klart. Treng eg kofta? God tur til Dahab!!

Anonymous said...

Hei!
Må jo følge med på bloggen din også, itilfelle du skriver noe om Nina som ikke vi får vite..he-he
Gleder meg til å komme ned å se hvordan dere har det. Ha noen fine dager i Dahab og kos dere inni mellom all lesing.
Stor klem fra Kari